۷ فروردین ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰

در دور نخست سفر های نوروزی؛

۲۷۸ مسافر از پایگاه های هلال احمر تربت حیدریه خدمات دریافت کردند

۲۷۸ مسافر از پایگاه های هلال احمر تربت حیدریه خدمات دریافت کردند

مشهد- مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه از مراجعه ۲۷۸ نفر از مسافران از ابتدای طرح نوروزی و از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ششم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

رضا مومن زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح امداد نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۷ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی اظهار کرد:‌ از ابتدای آغاز این طرح تا ششم فروردین ماه ۲۷۸ نفر به پایگاه های امداد و نجات جاده ای شهرستان تربت حیدریه مراجعه کردند.

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه افزود: در این مدت شش نفر از مسافران نوروزی در حوادث جاده ای این شهرستان دچار حادثه شدند که دو نفر از آنان توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

وی گفت: در طرح امداد نوروزی امسال تا روز گذشته ۵۵ هزار و ۱۸۰ نفر به پست های جوانان ثابت جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه مراجعه کردند.

مومن‌زاده از مراجعه یک هزار و ۳۳۲ مسافر نوروزی به پایگاه های سیار امداد و نجات جاده ای شهرستان تربت حیدریه از ابتدای آغاز این طرح تا روز گذشته خبر داد.

مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان تربت حیدریه خاطرنشان کرد:‌ همچنین شش هزار و ۹۰ مسافر نوروزی نیز در این مدت به عضویت کمپین «نه به تصادفات جاده ای» شهرستان تربت حیدریه درآمدند.

کد خبر 3585288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha